Ljus i vårt hus populärt

Det har blivit populärt med mysbelysningar i våra olika boenden. Men det måste vara enkelt för att skaffa sig detta, i alla fall för mig, som får ordna detta själv. Jag har kämpat med att leta efter rätt mysbelysning som passar på vår 80-tals villa och haft svårt att finna detta då jag gått runt i olika affärer och letat.
Jag köpte för några år sedan solcellslampor som var i olika färger som blinkade. Dessa trivdes jag riktigt bra med men tyvärr så höll dessa bara i något år och så ville jag ha nya men hade svårt att finna några nya roliga. Solcellsbelysning som tänds automatiskt när rörelsevakten aktiveras har jag också funderat på att skaffa. Det är så lite information om hur det egentligen fungerar så jag har bara vågat tänka tanken. Detta skulle ju vara en perfekt utomhusbelysning där el inte finns tillgänglig för oftast faller detta med mera ljus då i alla fall för mig. Det måste bli enklare med att handla ljusslingor, lampor och göra det mysigt. Det får inte heller kosta multimum utan det skall vara priser som kan passa till alla. Det är en spännande tid inom denna bransch då vi finner nöje i att spendera pengar på vår trivsel och boende.

Kommentera

